Fyrhjulsdrift
Re: Fyrhjulsdrift
Du kan spänna åt till 9,8 KG
Om de inte hjälper kan man lägga dit en till lamell å ev byta fjädrarna, om stödlagret e bra i övrigt. Inget lagerglapp å oljeläckage?
Om de inte hjälper kan man lägga dit en till lamell å ev byta fjädrarna, om stödlagret e bra i övrigt. Inget lagerglapp å oljeläckage?
Tackar ska pröva med det.
Återkommer
Återkommer
Hej
Nu har jag dragit slirkopplingen till 10 kg.
Det fungerar utmärkt både framåt och bakåt, tack för hjälpen.
Vänligen
Håkan
Nu har jag dragit slirkopplingen till 10 kg.
Det fungerar utmärkt både framåt och bakåt, tack för hjälpen.
Vänligen
Håkan
Ja de va bra att de räckte med å spänna åt
Mvh Marcus
Mvh Marcus
Hej behöver hjälp men min belarus 920 från 2000. Har hört de ska gå spänna 4x4 men vet ej vars snälla hjälp den är mer 2wd en 4x4 spar a allt i rätt läge den slirar då jag har 4x4 så kör 2wd
hej har visserligen en mtz med samma men inget jag behövt justera äldre instukionsböcker tex belarus 82 52 var nästan som en reprarionshandbok,, man skulle ha en rephandbok ,, annars om du ej löst problemet ,hör av dig om hur de gått kan jag nog hjälpa dig mvh
Största problemet är jag vet ej vars man justerar den kan nån lägga ut nån bild ?
Hej står ju här i denna tråd MTZ 1220 från dec 15 ,, kunde dra med 9,8 kg moment , jag har en MTZ men aldrig behövt justera men kolla ev m lantbrukskonsult eller Noli lamellskivorna kanske slitna om de slirat elr utan olja ,, ev bara justering ,skilja se åt du kan nog hitta sprängskiss här kanske tex ,,