Senad har vi de moderna .1 .2 .3 .4 som på senare tid kommit efter huvudbetekningen.
Enligt handalren i landet i öster
så är det enligt följande
920 utan .x har en Euro-0 motor, portalframaxel och plåt kaross.
Tillval större hydraul sylinder, plastkaris typ 1 eller 2.
920.1 Euro-1 motor, italiensk framaxel, hydrauls spakarna flyttade till höger om sätet eljest som ovan.
920.2 Vitrysk kopia av den italienska framaxeln, hydraul spakarna på traditionel plats eljest som 920.1.
920.3 Euro-2 motor, plastkaros typ 3 eljest som 920.2.
Ytterligare tillval Våta bromsar, trepunkt med två enkelverkande sylindrar, italiensk framaxel.
920.4 Euro-3A motor "Doits" plastkaros typ 4, trepunkt med två enkelverkande sylindrar eljest som 920.3.
Ytterligare tillval MMZ motor obs comondrail i båda fallen.
Eller har jag farit med osanning?
//Rolf